Ani konyhája

Ani konyhája

Löncshús házilag

2020. július 11. - Ani konyhája

Hozzávalók :
- 70  dk sertés apró hús ,
 - 15 dkg zsírszalonna
- 10 dkg marhahús pépesítéshez + 5 dkg zsírszalonna 
- Fél dl jégkása
Fűszerek :
- Só
- Kardamom
- Gyömbér
- Fehér bors
- Mustár
- Foghagyma por
- Porcukor
Elkészítés :
10 dkg marhahús , 5 dkg zsírszalonna  kivételével a leírtakat daráltam ,
Fűszereztem ízlésem szerint ,
10 dkg marhahúst külön daráltam az 5 dkg zsírszalonnával   jégkása hozzáadásával  péppé turmixoltam .
Bekevertem a masszába , 1 órát hagytam , hogy ízek összeérjenek .
Disznósajt műbélbe töltöttem mind két végét kötöttem így a lé nem tud kifolyni , 3 órát főztem 80 - 85 fokos vízben, présbe hagytam kihűlni .
Késsel , géppel vékonyan szeletelhető ( soha többet bolti löncsöt 

A bejegyzés trackback címe:

https://anikonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr4915995330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása